Pomoc
Jak kupować w naszym sklepie ?
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.
Zadzwoń pod numer
+48 888 952 370
Napisz do nas
sklep@kyosho.pl
Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby :
- Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
- Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta ( rejestrację ) , bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez koniecznosci rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
- Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
- Złóż zamówienie wysyłając do nas meila z kodem bądż opisem lub linkiem produktu.
Bezpieczeństwo
Brak towaru po wpłacie, przejęcie konta, podszycia pod Allegro, zabezpieczenia Serwisu, podejrzane wiadomości, Program Ochrony Kupujących.
Skontaktuj się z nami, jeśli napotkasz któryś z poniższych problemów:
- Zapłaciłem i nie otrzymałem towaru
- Chcę zgłosić spam (przez e-mail)
- Otrzymałem podejrzaną wiadomość
- Ktoś przejął konto
- Ktoś podszywa się pod Użytkownika
- Ktoś zapłacił moją kartą
Sprawy techniczne
Problemy techniczne ze sklepem?
Skontaktuj się z nami, jeśli napotkasz któryś z poniższych problemów:
- Występują problemy z logowaniem
- Nie dochodzą do mnie powiadomienia e-mail
- Występuje problem z kupowaniem przedmiotów
- Występuje problem techniczny przy próbie wystawienia oferty
- Występują problemy z aplikacjami mobilnymi
- Występuje problem z opcją Obserwowane